Publikacijos apie šalies įvaizdį

Garbingi vizitai į mūsų šalį

Verslo įvaizdis užsienyje

Lietuva tarptautinėje arenoje

Patriotiškumas ir įvaizdis

Lietuvos įvaizdis internete

Rengiami konkursai

Nusikalstama veikla užsienyje

Garbingi apdovanojimai

Ar lietuviai girtauja?

Pareigūnai vairuoja drąsiai

Nusikaltimai prieš vaikus

Pikantiškos situacijos, titulai ir įvaizdis


Verslo įvaizdis užsienyje


Skirtingų šalių rinkose – vieta nišiniam produktui  
Vytautas Gaižauskas, Dienraštis "Verslo žinios", 2006 08 21 
Bendrovė "Ekspozicijų centras", parodų rengėja, jau dirbanti Latvijoje ir turinti antrinę įmonę Estijoje, rugsėjį analogišką įmonę atidarys Ukrainoje. Kaimyninių šalių klientams siūloma vienetinių parodų stendų, kitų paslaugų. "Estijoje mūsų antrinė įmonė pradėjo veikti pavasarį, Ukrainoje turėtume pradėti darbą rudenį, – pasakoja Erikas Piskunovas, Vilniaus UAB "Ekspozicijų centras" generalinis direktorius. – Latvijoje mūsų įmonė pradėjo veikti pernai. Į kaimynines šalis einame su bendru "Expogamos" vardu." "Ekspozicijų centras" Lietuvoje rengia parodų, siūlo nestandartinių stendų bei kitų su parodų rengimu susijusių paslaugų – iki dalyvavimo parodoje koncepcijos sukūrimo. Lietuvoje rengiamos parodos suneša bendrovei maždaug pusę pajamų, bet į kaimyninių šalių parodų organizavimo rinką įmonė nežada skverbtis – tam, pasak p. Piskunovo, reikia vietinės įmonės patirties. "Padirbėję Latvijos rinkoje pamatėme, kad originalių stendų bei paslaugų parodų dalyviams segmente kaimyninėse šalyse konkuruoti galima, – sako pašnekovas. – Rinkos šiek tiek skiriasi, bet daug ir panašumų."
Skirtumai
Estijos rinka, pasak p. Piskunovo, nors gerokai mažesnė nei Lietuvos, palanki tuo, kad čia klientai finansiškai pajėgesni, galintys įpirkti kokybišką produktą ir gerai suvokiantys jo pranašumą. Ukrainos rinka šioje srityje gerokai atsilikusi nuo Lietuvos, bet tai – didelė šalis, čia yra stambių tarptautinių ir turtingų vietinių kompanijų ir joms reikia kokybiško produkto. "Įsitikinome, kad palankiausios sąlygos pradėti verslą yra Estijoje, – pasakoja įmonės vadovas. – Čia viskas padaryta taip, kad verslininkui būtų kuo paprasčiau. Ukrainoje – priešingai, ten daug biurokratinių kliūčių. Lietuva tuo požiūriu – maždaug per vidurį." Estijos ir Ukrainos įmonėms vadovauja iš Lietuvos atvykę darbuotojai, kitas personalas – vietinis.
Dairosi į Suomiją
"Tikimės iš mūsų Talino įmonės pasiekti ir Suomijos rinką, nes joje tokio pobūdžio paslaugos gerokai brangesnės, o klientai finansiškai labai pajėgūs, – sako p. Piskunovas. – Manome, kad aptarnauti klientus Suomijoje galėtume be jokio biuro šioje šalyje – ten kuriantis labai padidėtų išlaidos, o susisiekimas iš Talino su Helsinkiu yra gana patogus." "Ekspozicijų centras" Lietuvoje šiemet tikisi pasiekti 3,5 mln. Lt apyvartą, laukiama, kad dar apie 1 mln. Lt pridės Latvijos ir Estijos įmonės. Didesnės Estijos ir Ukrainos bendrovių įtakos įmonių grupės veiklos rezultatams tikimasi kitąmet. "Turime ambicijų plėstis ir į kitas šalis, bet dabar reikia šiek tiek palaukti ir suvaldyti situaciją," – sako pašnekovas. Lietuvoje šiemet "Ekspozicijų centras" ėmė teikti paslaugas sparčiai augančioje renginių organizavimo nišoje. Įmonė nuomoja paviljonų, scenos pakylų, kitos įrangos, stalų, kėdžių. Pasak įmonės vadovo, šioje nišoje galima panaudoti patirtį ir galimybes, sukauptas organizuojant parodas.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt