Publikacijos apie šalies įvaizdį

Garbingi vizitai į mūsų šalį

Verslo įvaizdis užsienyje

Lietuva tarptautinėje arenoje

Patriotiškumas ir įvaizdis

Lietuvos įvaizdis internete

Rengiami konkursai

Nusikalstama veikla užsienyje

Garbingi apdovanojimai

Ar lietuviai girtauja?

Pareigūnai vairuoja drąsiai

Nusikaltimai prieš vaikus

Pikantiškos situacijos, titulai ir įvaizdis


Verslo įvaizdis užsienyje


Latvijoje „Maxima“ aplenkė „Rimi“  
Dienas bizness.lv, 2012 02 21 
2011 metais Latvijoje pasikeitė mažmeninės prekybos rinkos lyderis – parduotuvių tinklas iš Lietuvos „Maxima“ pagal apyvartą šioje šalyje aplenkė „Rimi“.
Preliminariais skaičiavimais, 2011 metais kompanijos „Maxima Latvija“ apyvarta sudarė 399 mln. latų (1,971 mlrd. Lt). Lyginant su 2010 metais, apyvarta išaugo 7 proc. Tuo tarpu „Rimia Latvia“ apyvarta 2011 metais siekė 383 mln. latų (1,892 mlrd. Lt). Lyginant su 2010 metais, „Rimi“ apyvarta išaugo 3,7 proc., tačiau taip nutiko vien dėl naujų prekybos centrų. Apyvarta prekybos centrų, veikusių tiek 2010, tiek 2011 metais iš tikrųjų 1 proc. smuko.
„Rimi“ atstovė Dace Valtera paaiškino, jog apyvarta daugiausia augo dėl infliacijos. Be to, praeitais metais „Rimi Latvia“ atidarė tris naujus prekybos centrus, o dar keturi buvo rekonstruojami, pritaikant juos prie naujos „Rimi“ prekybos centrų koncepcijos.
„Maxima Latvija“ vadovybė jau anksčiau buvo sakiusi, jog apyvartos augimas leido plėsti šių prekybos centrų tinklą. 2011 metais kompanija naujų prekybos centrų penkiuose Latvijos miestuose atidarymui skyrė 19,6 mln. latų (96,87 mln. Lt) ir sukūrė 375 naujas darbo vietas.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt