Publikacijos apie šalies įvaizdį

Garbingi vizitai į mūsų šalį

Verslo įvaizdis užsienyje

Lietuva tarptautinėje arenoje

Patriotiškumas ir įvaizdis

Lietuvos įvaizdis internete

Rengiami konkursai

Nusikalstama veikla užsienyje

Garbingi apdovanojimai

Ar lietuviai girtauja?

Pareigūnai vairuoja drąsiai

Nusikaltimai prieš vaikus

Pikantiškos situacijos, titulai ir įvaizdis


Verslo įvaizdis užsienyje


Lietuva tapo „vartais” DHL kroviniams į Baltijos šalis ir NVS 
Portalas "Delfi"", 2010 06 28 
Vilniuje įsteigtas DHL paskirstymo punktas smulkiems „konteinerizuotiems“ kroviniams iš Azijos ir Amerikos, gabenamiems į visas Baltijos ir NVS šalis. Kaip informuoja bendrovė, šių metų pradžioje Vilniuje įsteigtas pasaulinės skubių siuntų ir logistikos kompanijos DHL jūra konteineriais pervežamų krovinių paskirstymo punktas Baltijos šalims, pradėjo teikti tranzito paslaugas partneriams Baltijos ir NVS šalyse.
Konteineriais ir lėktuvais pervežamų didelių gabaritų krovinių padalinys „DHL Global Forwarding“ kartu su logistikos kompanija „Danmar Lines LCL“ taip plėtoja koncepciją, pavadinta „Multinational Gateway“ (angl. – „Tarptautiniai vartai“), pagal kurią į regioną įvežami kroviniai konsoliduojami ir tvarkomi vienoje šalyje, prieš paskirstant juos į kitas valstybes.
„Naujosios koncepcijos diegimas Lietuvoje prasidėjo 2009 metų pabaigoje, lėtėjant ekonomikai ir mažėjant krovinių srautams po visą Rytų Europą bei NVS šalis“, - pasakoja Evaldas Žvirblis, „DHL Global Forwarding“ vadovas Lietuvoje, - „iki tol DHL konteineriais pervežamus konsoliduodavo į kiekvieną Baltijos ir NVS šalį atskirai. Tų pačių metų gruodį, atsižvelgiant į sukauptą patirtį, pajėgumus bei galimybes, mes pasiūlėme, o ir buvo nuspręsta Vilniuje įsteigti DHL paskirstymo punktą, o krovinius, skirtus trims Baltijos valstybėms gabenti tik per Lietuvos jūrų uostą, ir po to kelių transportu išvežioti į Estiją bei Latviją. Todėl šiais metais Lietuvos keliuose ir padaugėjo DHL ženklu bei spalvomis pažymėtų sunkvežimių“, - šypsosi E.Žvirblis.
Taip buvo pradėtas DHL Rytų Europos konteineriais vežamų krovinių srauto optimizavimas. Pasak E.Žvirblio, naujoji koncepcija lėmė tai, kad per pirmuosius tris 2010 metų mėnesius kompanija 40% sumažino su tranzitu susijusius kaštus ir pasiekė pusę planuotos metinės apyvartos visame Baltijos šalių regione. Be to, Lietuva tapo svarbiausiu „DHL Global Forwarding“ tranzito mazgu regione, taip sukuriant šalyje papildomų darbo vietų ir galimybių paslaugų tiekėjams.
2010 metų pavasario pabaigoje, atsižvelgiant į sėkmingai pritaikytas koncepcijos priemones bei išaugusias technines tranzito galimybes, Lietuvoje veikiantys „Tarptautiniai vartai“ perėmė ir „DHL Global Forwarding“ konteineriais pervežamų svarbiausių krovinių srautą į Ukrainą, Rusiją, Baltarusiją ir Kaliningrado sritį, taip išplečiant veiklos lauką ir didinant tranzito per Lietuvą reikšmę.
„Šiuo metu Lietuva, o konkrečiai Klaipėdos uostas ir nuo 2008 metų Vilniuje atidarytas DHL krovinių terminalas tapo importo krovinių tranzito punktais“, - džiaugiasi E.Žvirblis, - „artimiausiuose planuose – pradėti optimizuoti jūra per Klaipėdą DHL konteineriais atgabenamų krovinių srautus į Kazachstaną ir Vidurinės Azijos valstybes“.
Pasak Evaldo Žvirblio, remiantis pirminiais skaičiavimais, iš „Tarptautinių vartų“ ir kitų su krovinių tranzitu susijusių „DHL Global Forwarding“ veiklų, kompanija šiais metais planuoja surinkti iki 10 milijonų litų papildomų pajamų.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt