Publikacijos apie šalies įvaizdį

Garbingi vizitai į mūsų šalį

Verslo įvaizdis užsienyje

Lietuva tarptautinėje arenoje

Patriotiškumas ir įvaizdis

Lietuvos įvaizdis internete

Rengiami konkursai

Nusikalstama veikla užsienyje

Garbingi apdovanojimai

Ar lietuviai girtauja?

Pareigūnai vairuoja drąsiai

Nusikaltimai prieš vaikus

Pikantiškos situacijos, titulai ir įvaizdis


Konkursas „Baltic Brand 2006“


Varžysis 37 prekės ženklai 
Virgaudas Gudas, Dienraštis "Respublika", 2006 03 31 
Prieš trejus metus konkurso "Baltic Brand" organizatoriai sulaukė nemažai skeptiškų atsiliepimų, kad prekės ženklų ir supratimo apie juos Baltijos šalyse dar nėra. Dabar, sparčiai integruojantis bendrai Baltijos šalių rinkai ir nuolat didėjant konkurencijai, susidomėjimas šiuo konkursu gerokai didesnis. Kaip per Vilniuje vykusią spaudos konferenciją informavo reklamos agentūros "Y&R/garage 4x4" direktorius, "Baltic Brand 2006" ekspertų komisijos narys Paulius Senūta, konkursu "Baltic Brand 2006" domisi kur kas daugiau kompanijų, jame jau užregistruoti 37 prekės ženklai. Per konkursą, kuris tęsis iki gegužės pabaigos, bus išrinktas geriausias prekės ženklas Baltijos šalyse, taip pat geriausias prekės ženklas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kompanijos, dalyvaudamos su savo prekės ženklais konkurse "Baltic Brand 2006", siekia vis įvairesnių tikslų. "Naujus prekės ženklus norima parodyti, žymiais prekės ženklais siekiama laimėti, o Baltijos šalių kategorijos dalyviai nori palyginti savo filialų rezultatus visų trijų valstybių rinkose",- teigia konkursą organizuojančios rinkodaros komunikacijų bendrovės "Alfresco" direktorė Tatjana Voitenko. P.Senūtos nuomone, yra sveikintinos visos pastangos kelti Baltijos šalių rinkodaros lygį ir gilinti supratimą apie prekės ženklus ir jų poreikį. Konkurso rengėjai tikisi įvertinti ne tik prekės ženklų žinomumą, bet ir vartotojų ištikimybę prekės ženklams, bus atsižvelgta į konkurse dalyvaujančių prekės ženklų kokybę ir vertę. Kiekvienoje Baltijos šalyje sudarytos nacionalinės ekspertų komisijos įvertins prekės ženklų unikalumą ir atpažįstamumą, bus vertinama, kaip prekės ženklai atitinka vartotojų poreikius. Informuota, kad konkurso "Baltic Brand 2006" nugalėtojai įgis teisę naudoti geriausio prekės ženklo nominaciją reklamoje ir kitoje viešoje komunikacijoje, taip pat ant laimėjusių prekės ženklų pakuočių. Visos bendrovės galės pasinaudoti per konkursą atliktais tyrimų rezultatais, leisiančiais įvertinti bendrovių rinkodaros strategijų efektyvumą ir pozicijas rinkoje. Pasak P.Senūtos, pernai konkurse "Baltic Brand 2005" geriausiu prekės ženklu Lietuvoje buvo pripažintas LNK, antroji vieta atiteko "Švyturiui", o trečiąją užėmė "Hansabankas". Geriausiu prekės ženklu Baltijos šalyse pernai antrus metus iš eilės išrinktas "Hansabank", jis aplenkė antrąją ir trečiąją vietas užėmusius "Jacobs" ir "Santa Maria" prekės ženklus.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt