Publikacijos apie šalies įvaizdį

Garbingi vizitai į mūsų šalį

Verslo įvaizdis užsienyje

Lietuva tarptautinėje arenoje

Patriotiškumas ir įvaizdis

Lietuvos įvaizdis internete

Rengiami konkursai

Nusikalstama veikla užsienyje

Garbingi apdovanojimai

Ar lietuviai girtauja?

Pareigūnai vairuoja drąsiai

Nusikaltimai prieš vaikus

Pikantiškos situacijos, titulai ir įvaizdis


Konkursas „Baltic Brand 2006“


„Baltic Brand '2006” varžysis 37 prekės ženklai  
Portalas "Delfi", 2006 03 29 
Konkurso „Baltic Brand ’2006”, kurio metu bus išrinktas geriausias prekės ženklas Baltijos šalyse, o taip pat geriausias prekės ženklas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, užregistruoti 37 prekės ženklai. Konkurso laimėtojai bus apdovanoti 2006 m. birželio 2 d. Jūrmaloje vyksiančios oficialios ceremonijos metu.
Trečius metus iš eilės vykstančiame konkurse Lietuvos bendrovės varžysis su šalyje gerai žinomais prekės ženklais – „Švyturys“, „Originali lietuviška degtinė“, „Omni Connect“, „Radiocentras“, „Sobieski“, „Sobieski flavoured“, „Hronas“, „Baltijos TV“, „Zip FM“, majonezas „Vilnius“, „Tarybiniai“ mėsos gaminiai, „Kelias į žvaigždes“.
Baltijos šalių prekės ženklo kategorijoje varžosi „Scottish Leader“, „ECCO“, „Oriflame“, „Tez Tour“, „Itella“.
„Prieš tris metus pradėję organizuoti „Baltic Brand ‘2006“, sulaukdavome nemaža skeptiškų atsiliepimų, kad prekės ženklų ir supratimo apie juos Baltijos šalyse nėra. Šiandien sparčiai integruojantis bendrai Baltijos šalių rinkai bei nuolat didėjant konkurencijai, „Baltic Brand ‘2006“ domisi kur kas daugiau kompanijų. Mums tenka susidurti su vis profesionalesniais rinkodaros darbuotojais”, - teigia konkurso „Baltic Brand ‘2006” organizuojančios marketingo komunikacijų bendrovės „Alfresco“ direktorė Tatjana Voitenko.
Jos nuomone, kompanijos dalyvaudamos su savo prekės ženklais konkurse „Baltic Brand ‘2006“, siekia vis įvairesnių tikslų. Naujus prekės ženklus norima parodyti, žymiais prekės ženklais siekiama laimėti, o Baltijos šalių kategorijos dalyviai nori palyginti savo filialų rezultatus visose trijose rinkose. Pasak T. Voitenko, tarp rinkos dalyvių sparčiai populiarėja ir konkurso metu atliekamas prekės ženklo vertės tyrimas.
Prekės ženklų vertinimą sudarys dvi dalys: sociologinis tyrimas (70 proc. bendro įvertinimo), kuris bus atliekamas kartu su konkurso tyrimų partnere – rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų bendrove „Spinter tyrimai”, ir ekspertų įvertinimas (30 proc. bendro įvertinimo), kurį pateiks geriausi prekės ženklų ekspertai, didžiausių marketingo ir reklamos agentūrų vadovai.
Konkurso „Baltic Brand ’2006” nugalėtojai įgis teisę naudoti geriausio prekės ženklo nominaciją reklamoje ir kitoje viešoje komunikacijoje, taip pat ant laimėjusių prekės ženklų pakuočių. Visos bendrovės galės pasinaudoti konkurso metu atliktais tyrimų rezultatais, leisiančiais įvertinti bendrovių rinkodaros strategijų efektyvumą ir pozicijas rinkoje.
Geriausiųjų nominacijas laimėję prekės ženklai bus apdovanoti pagrindiniais prizais, o atskirose kategorijose nugalėję prekės ženklai įvertinti specialiais diplomais.
Pernai metų konkurse „Baltic Brand ‘2005” geriausiu prekės ženklu Lietuvoje buvo pripažintas LNK, antroji vieta atiteko „Švyturiui”, o trečiąją užėmė „Hansabankas”.
Geriausiu prekės ženklu Baltijos šalyse pernai antrus metus iš eilės išrinktas „Hansabank”, aplenkęs antrąją bei trečiąją vietas užėmusius „Jacobs” ir „Santa Maria” prekės ženklus. Geriausiu prekės ženklu Latvijoje 2005 m. pripažinta „Laima”, o Estijoje – „Elion”, sakoma konkurso rengėjų pranešime.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt