Publikacijos apie šalies įvaizdį

Garbingi vizitai į mūsų šalį

Verslo įvaizdis užsienyje

Lietuva tarptautinėje arenoje

Patriotiškumas ir įvaizdis

Lietuvos įvaizdis internete

Rengiami konkursai

Nusikalstama veikla užsienyje

Garbingi apdovanojimai

Ar lietuviai girtauja?

Pareigūnai vairuoja drąsiai

Nusikaltimai prieš vaikus

Pikantiškos situacijos, titulai ir įvaizdis


Verslo įvaizdis užsienyje


Verslo ambasadoriai 
Eugenija Grižibauskienė, Savaitraštis „Veidas“, 2007 01 04 
Tai žmonės, kurie ryškiausiai kuria Lietuvos verslo veidą ir teigiamai jį pristato pasauliui
Organizacijų, padėjusių "Veidui" išrinkti žymiausių verslo ambasadorių penketuką, nuomone, pagrindiniai bruožai, išskiriantys šiuos žmones iš daugybės verslininkų bei padedantys jiems išplaukti į tarptautinius vandenis, yra keli - puiki anglų kalba, komunikabilumas, ne tik savo veiklos srities išmanymas, bet ir platesnio požiūrio turėjimas, atvirumas naujovėms. Tokių aktyvių žmonių, suvokiančių, kad dalyvavimas viešojoje erdvėje svarbus ne tik jiems, bet ir Lietuvai, turime nemažai. Tačiau toje gausoje yra akivaizdžių lyderių. Tokius lyderius įvardyti ir juos išskirti padėjo Lietuvos pramonininkų konfederacija, Lietuvos ekonominės plėtros agentūra, Ūkio ministerija, Lietuvos inovacijų centras, Tarptautiniai prekybos rūmai "ICC Lietuva". Algimantas Akstinas, "ICC Lietuva" vadovas, kaip, beje, ir beveik visi pašnekovai, išskyrė Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos valdymo bendrovės generalinį direktorių Eimantą Kiudulą. Pasak A.Akstino, E.Kiudulas, pristatydamas Klaipėdos laisvąją ekonominę zoną, kartu pačiame geriausiame kontekste visada pristato ir Lietuvą. Ryškiausiu verslo ambasadoriumi jį vadino ir Gediminas Rainys, Ūkio ministerijos sekretorius: "Pagal asmenines savybes tai labai korektiškas žmogus, daro didžiulį darbą ne tik atstovaudamas, rodydamas savo verslą ir pritraukdamas investicijas. Jis turi investuotojus įtikinti, kad jiems bus gerai ne tik Klaipėdos LEZ, bet ir Lietuvoje. Ir tą jis puikiai daro". Lietuvos pramonininkų konfederacija į savo verslininkų sąrašą, kurie reprezentuoja Lietuvą ir kuria šalies verslo veidą, be didelių diskusijų įtraukia konfederacijos prezidentą ir visuomenei gerai žinomą verslininką Bronislovą Lubį. "Achemos" grupės prezidentas, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas Bronislovas Lubys, jų nuomone, yra savotiška verslo žvaigždė. Jis laikomas Lietuvos verslo simboliu, gerai pažįstamu ir kitų šalių, ypač Rytų, rinkose. B.Lubys yra įvairių komitetų, fondų, tarybų narys. Jis yra Tarptautinės trąšų asociacijos (JFO) tarybos narys, vienas Baltijos jūros baseino šalių verslo kongreso Stokholme bei Europos pramonės ir verslo kongreso steigėjų. Beveik visi apklausos dalyviai vienu ryškiausių verslo ambasadorių įvardijo ir Antaną Zabulį, "Omnitel" prezidentą. Šis aukšto lygio vadovas šešerius metus dirbo naftos produktų prekybos srityje, užėmė vadovaujamas pozicijas įvairiuose "Statoil" kompanijos padaliniuose. A.Zabulis skaito pranešimus telekomunikacijų plėtros, informacinės visuomenės kūrimo klausimais aukščiausio lygio pasauliniuose telekomunikacijų ir IT renginiuose. Jis aktyviai dalyvauja visuomeniniame Lietuvos gyvenime, yra Lietuvos ekonominės plėtros agentūros tarybos pirmininkas, Žinių visuomenės tarybos narys, asociacijos "Info-Balt" viceprezidentas, kitų organizacijų narys. "Veido" pašnekovai šiame sąraše norėtų matyti ne vieną aukštųjų technologijų atstovą, iš kurių viena ryškiausių asmenybių laiko Kęstutį Jasiūną, lazerius gaminančios bendrovės "Ekspla" generalinį direktorių, Žinių ekonomikos forumo verslo ir mokslo ryšio prezidentą. Šis žmogus - Lisabonos strategijos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) bei inovacijų grupės pirmininko pavaduotojas verslui ir mokslui, Lietuvos inžinerinės pramonės asociacijos mokslo ir inovacijų komiteto pirmininkas, Amerikos optikos draugijos narys. Fizikas K.Jasiūnas buvo vienas tų mokslininkų, kurie prieš daugiau nei du dešimtmečius Lietuvoje pradėjo lazerinių technologijų pramonę. Šiandien "Ekspla" užima 3 proc. pasaulinės moksliniams tyrimams skirtos lazerių rinkos, o pikosekundinių lazerių segmente - daugiau nei 50 proc. pasaulinės rinkos. Niekas nesudvejojo į verslo ambasadorių sąrašą traukdami didelį visuomeniškumą demonstruojantį apdirbamosios pramonės atstovą Tomą Jušką, kurio vadovaujamas "Libros holdingas" jungia aštuonias gamybos ir dvi prekybos įmones į "Libros" grupę. Pagrindinis "Libros" principas: "Mes kuriame geresnį gyvenimą Lietuvoje". "Jaunoji Lietuvos verslininkų karta užaugo, sustiprėjo, subrendo, ir mes jaučiame atsakomybę ne tik dėl savo verslo, bet ir dėl gimto krašto atkūrimo, čia norime sukurti kuo daugiau ekonominės veiklos, į ją įtraukti kuo daugiau žmonių ir greitinti ūkio integraciją į išorinį pasaulį", - savo idėjas iš tribūnų skelbia garsiojo projekto "Drąsinkime ateitį" iniciatorius T.Juška.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt