Metodinės medžiagos

Literatūra

Publikacijos

VR praktika

Leidybiniai projektai

Skandalingi projektai


Bendrieji patarimai


1. Pranešimo žiniasklaidai pradžiamokslis
Vytautas Lukaševičius, 15min.lt, 2016 02 13
Pranešimas žiniasklaidai (toliau tekste – tiesiog PŽ), kaip ir viskas šiame pasaulyje, bėgant metams keičiasi. Todėl su kiekvienu, kad ir vos juntamu PŽ pasikeitimu, pasipila ir krūvos klausimų. Vienas jų – ar PŽ apskritai dar reikalingas ir ar atlieka savo funkciją?
2. Nutarimo projektas dėl „Snoro" komisijos išvadų atidėtas
Portalas alfa.lt", 2012 09 25
Seimas iki kito plenarinio posėdžio, kuris numatytas antradienį po pietų, atidėjo nutarimo projekto dėl "Snoro" komisijos išvadų svarstymą.
3. Vizitinė kortelė – į rankas įteikiamas įmonės atspindys
Alina Zvicevičiūtė, www.verslosavaite.lt, Portalas "Delfi", 2007 12 10
Specialistai teigia, kad vizitinė kortelė – efektyvi reklamos priemonė. Verslosavaite.lt nusprendė pasidomėti, kokios kortelės šiuo metu populiariausios, ką jos pasako apie kortelę įteikiantį asmenį ar jo atstovaujamą įmonę.
4. Etika ir verslas: kodėl verslo etikoje 2 × 2 niekada nebūna 4?
Eglė Masalskienė, Vitoldas Masalskis, Vadovas ir pasaulis", Portalas "Delfi", 2007 09 16
Pašmaikštaudami apie etines problemas, su kuriomis tenka susidurti tvarkant verslo reikalus, pakalba visi, na, bent jau pasakodami anekdotus. Bet daugeliui, ypač vadovų, jei tik pokalbis pakrypsta rimtesnės diskusijos link, galiausiai ima atrodyti, kad tai tėra tuščias laiko švaistymas.
5. Vadovai - komunikacijos aukos
Sigitas Baltuška, Savaitraštis „Veidas“, 2007 08 23
Pastarąjį dešimtmetį Vakarų korporacinis pasaulis patyrė įdomų pokytį. Didžiausiu šio laikmečio vadovų galvos skausmu tapo komunikacija. Kompanijų vadovų vidutinis "gyvenimo", arba išlikimo poste, laikas per trumpą laikotarpį pakito nuo dešimties metų iki trejų ketverių. Ši trumpėjimo tendencija išlieka ir toliau.
6. Psichologinis spaudimas darbe
Evelina Kavaliauskaitė, Verslo banga.lt, 2007 07 29
Nesutarimų tarp kolegų pasitaiko įvairiuose kolektyvuose. Psichologų nuomone, konfliktas nėra nei geras, nei blogas dalykas, jis tiesiog kyla. Neigiamą pobūdį konfliktas įgyja tada, kai jis nesprendžiamas, sprendžiamas nekonstruktyviai arba juo siekiama ne sutarti dėl abiem pusėms rūpimų dalykų (o tai pagerintų santykius, darbo kokybę), bet paslėpti motyvus.
7. Modernus biuras – neatsiejama bendrovės įvaizdžio dalis
Aušra Pocienė, Dienraštis "Lietuvos rytas", 2007 01 31
Neįtikėtina paklausa. Taip ekspertai įvardija šiuo metu Vilniuje susidariusią kritišką situaciją – rinkoje trūksta modernių biurų patalpų.
8. Kas vertingiau: patirtis ar motyvacija?
Simona Podlinevaitė, Dienraštis "Verslo žinios"", 2007 01 18
Dažniausiai renkantis kandidatą į darbo vietą darbdaviams pirmuoju smuiku groja kandidato patirtis ir išsilavinimas.
9. Valdymo konsultacijos: gairės jau nubrėžtos
Diana Palivonienė, Dienraštis "Verslo žinios"", 2007 01 18
Vienas svarbiausių bruožų, apibūdinančių daugumos organizacijų šios dienos darbą su konsultantais, yra vis didėjantis tarpusavio pasitikėjimas, konsultantų darbo vertinimas ir bendradarbiavimo branda.
10. Įžymybės veidas - raktas į pirkėjo piniginę
Portalas "Delfi", 2006 04 24
Lietuvos verslininkai atranda televizijos, meno ir sporto įžymybes. Vis dažniau mūsų šalies restoranai lankytojus pradeda vilioti sveika gyvensena garsėjančių vietinių sportininkų rekomendacijomis, prekybininkai - dainininkų atvaizdais ir legendinių asmenybių frazėmis.
11. Pareigų įvertinimas – atspirties taškas
Rasa Dževeckytė, Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 24
Darbuotojų atestacija tampa įprastu reiškiniu, tačiau dar nedaugelis įmonių suvokia pareigų įvertinimo naudingumą.
12. Neskubėkite sakyti "taip"
Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 24
Ar savo kolektyve esate "šaunusis vaikinas”, tas, kuris į kiekvieną pagalbos šauksmą visada atsako "taip”?
13. Elgsenos analizė – žingsnis į sėkmę
Henrieta Aleknienė, Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 24
Darbuotojų elgsenos analizė padeda vadovui atskleisti kiekvieno jų stipriąsias bei silpnąsias savybes ir iš įvairių elgesio tipų žmonių suburti darnią, efektyviai dirbančią komandą.
14. Darboholizmas – ne dorybė
Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 24
Jei sėkmę vis dar matuojate valandomis, kurias praleidžiate dirbdami, tokiu atveju nesuprantate pačios esmės.
15. Atsikratykite nereikalingų dokumentų
Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 24
Naudodamiesi trimis patarimais, atsikratykite nebereikalingais popieriais ir dokumentais.
16. Nuomonė – be baimės
Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 17
Ar teko dalyvauti susirinkime, kuriame norėjote pasakyti ką nors svarbaus, tačiau taip ir nieko nepasakėte, nes paprasčiausiai neišdrįsote?
17. Patarimai, kaip atsiliepti telefonu
Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 03
Efektyvus bendravimas Telefonas tebėra daugelio įmonių pirmasis kontaktas su klientais ir pirkėjais.
18. Familiarumas – visada priešas
Kazimieras Šliužas, Dienraštis "Verslo žinios", 2003 04 03
Ar galima liesti ausį, kasytis nosį, susikryžiuoti rankas bei kojas ir įsmeigti žvilgsnį su Jumis kalbančiajam į akis?
19. Įvaizdžio galia sėkmingai karjerai
Dr. Nomeda Ausmanienė, Dienraštis "Verslo žinios", 2003 01 30
Įvaizdžio kūrimas Šiandieniai tyrimai rodo, kad įvaizdis arba padvigubina galimybes, arba atima paskutinius šansus padaryti karjerą.
20. Įvaizdis – dar ne viskas, bet...
Rasa Dževeckytė, Dienraštis "Verslo žinios", 2003 01 30
Darbdaviui svarbiausia specialisto profesionalumas.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt