Metodinės medžiagos

Literatūra

Publikacijos

VR praktika

Leidybiniai projektai

Skandalingi projektai


Reputacijos reikšmė verslo sėkmei


1. Darbdavio įvaizdis rūpi ne visiems prekybininkams
Jolita Mažeikienė, Verslo žinios, 2016 05 11
Į Lietuvos rinką ateinantis naujas stambus dalyvis – mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ – rinkos senbuviams daro spaudimą ne tik kaina, bet ir stipriu darbdavio įvaizdžiu.
2. R. Karbauskis reikalaus iš A. Kubiliaus 300 tūkst. litų
Portalas "Delfi"", 2014 03 31
Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVLŽS) pirmininkas Ramūnas Karbauskis už paskleistą, jo teigimu, melagingą informaciją iš Tėvynės sąjungos - Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) partijos vadovo Andriaus Kubiliaus prašys priteisti 300 tūkst. litų.
3. Profesijai kenkia įvaizdis
Renaldas Jakubauskas, Dienraštis "Verslo žinios"", 2007 09 03
Lietuvos spaustuvininkų iniciatyva atsiradusi nauja spaudos ir pospaudos operatoriaus specialybė karjeros galimybės darbuotojų stokojančiame sektoriuje jaunimo nesuviliojo.
4. Gerą firmos vardą saugo taisyklių laikymasis
Jūratė Šamelienė, Portalas "Delfi"", 2007 04 25
Lengvųjų automobilių degalų sistemų autoservisas „Beskus“, garsėjantis Panevėžyje gera darbų kokybe, aukštesnėmis nei vidutiniškai mieste kainomis ir vadovų reiklumu, investuoja į įrangą ir planuoja plėstis.
5. "Fortune" paskelbė geriausią reputaciją turinčias įmones
Portalas "Delfi"", 2007 03 13
JAV žurnalas "Fortune" sudarė geriausią reputaciją turinčių tarptautinių kompanijų penkiasdešimtuką.
6. K.Masiulis „Rubicon group" byloje pasigedo teismo geranoriškumo
Dainius Sinkevičius, Portalas "Delfi"", 2007 03 05
Vilniaus miesto tarybos nario Kęstučio Masiulio ir įmonių grupės „Rubicon group" kova teismuose dar nesibaigė – pirmadienį Vilniaus apygardos teismas baigė nagrinėti verslo bendrovės pareikštą ieškinį politikui dėl dalykinės reputacijos pažeidimo.
7. Brangiausią pasaulyje kompaniją kontroliuoja Saudo Arabija
Portalas "Delfi"", 2006 12 17
Brangiausia pasaulyje bendrovė yra "Aramco", kurią kontroliuoja Saudo Arabija ir kurios akcijomis nėra prekiaujama biržoje.
8. Kokybė kuria gerą vardą, šis - pajamas
Vytautas Gaižauskas, Dienraštis "Verslo žinios"", 2006 10 05
Kauno UAB "Pelias", kenkėjų naikinimu užsiimanti įmonė, siekia pasitelkti IT ir dairosi į Lenkijos rinką.
9. Susirūpino reputacija
Dienraštis "Laikraštis Tau", 2006 09 21
Po L.T. publikacijos apie tai, kad Kauno alaus bare,,Fortas" buvo demonstruojama nacių simbolika, UAB„Restoranų grupė FORTAS" valdanti prekių ženklus „Fortas", „Forto dvaras" ir„Forto pica", susirūpino savo įvaizdžiu ir pareiškė, kad jie neturi nieko bendra su skandale minimu alaus baru.
10. Jei dirbi ne kosmose – rinkai smalsu
Laura Nečiūnienė, Dienraštis "Verslo žinios", 2006 08 01
VŽ žurnalistai, ieškodami informacijos apie įmones, iš vadovų, ypač smulkesnių, retkarčiais išgirsta atsakymą, jog jie nenori skelbti apie savo įmonę jokios informacijos, nes dirba tik užsienio rinkose, arba dar nebaigti įgyvendinti tam tikri projektai, esą, kai baigsim – kalbėsim.
11. Geras įvaizdis – rizikos amortizatorius
Agnė Ranonytė, Dienraštis "Verslo žinios", 2006 07 12
Nėra tokios įmonės, kurios gero įvaizdžio nebūtų galima dar labiau pagerinti, įsitikinę profesionalai.
12. Finansų analitikai patvirtino reputacijos reikšmę verslo sėkmei
Portalas "Delfi", 2006 05 23
Bendrovių reputacija tiesiogiai lemia verslo sėkmę. Taip mano net 91 proc. apklaustųjų pasaulio finansų analitikų, pirmą kartą dalyvavusių viešųjų ryšių agentūrų tinklo „Hill & Knowlton“ ir rinkos tyrimų kompanijos MORI atliktame tyrime, sakoma pranešime spaudai.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt