Metodinės medžiagos

Literatūra

Publikacijos

VR praktika

Leidybiniai projektai

Skandalingi projektai


Pavadinimo (prekės ženklo) reikšmė


1. Lažybų operatorius „Orakulas“ keičia vardą į „OlyBet“
Delfi.lt, 2017 07 14
Didžiausio Baltijos šalyse azartinių lošimų organizatoriaus „Olympic Entertainment Group“ valdoma „Orakulo“ lažybų įmonė pradėjo prekių ženklo keitimo procesą. Iki rudens visos lažybų ir nuotolinių lošimų paslaugos bus teikiamos naudojant vieną prekių ženklą „OlyBet“. Fizinių vietų atnaujinimui planuojama skirti 500 tūkst. eurų.
2. „Google“ išstūmė „Apple“ iš pirmosios vietos vertingiausių prekės ženklų reitinge
Delfi.lt, 2017 02 01
Kaip rodo konsultacinės įmonės „Brand Finance“ tyrimas, interneto milžinė „Google“ pirmauja brangiausių pasaulio prekės ženklų reitinge, aplenkusi technologijų milžinė „Apple“.

Tinklapio adresai: mediabv.eu
mediabv.lt | mediaclub.lt | ivaizdis.lt |
Į pagrindinį
© Baltijos verslo vystymo agentūra bvva | media bv | emonitoring | eLibrary.lt